2 CARA UNTUK PERMOHONAN PINJAMAN PERIBADI RHB EASY - sumbermalaysia

SUMBER TERKINI

Post Top Ad

Khamis, 30 Ogos 2018

2 CARA UNTUK PERMOHONAN PINJAMAN PERIBADI RHB EASY

2 cara untuk permohonan pinjaman Peribadi RHB Easy, Salah satu bank yang menawarkan pinjaman peribadi yang menawarkan kelulusan terpantas adalah RHB bank melalui RHB Easy.


Jika dahulunya, untuk membuat permohonan pinjaman peribadi, anda perlu pergi ke cawangan Bank yang berhampiran untuk berurusan. namun pada zaman Teknologi Maklumat pada masa kini, anda tidak perlu lagi berurusan di Bank, and boleh melakukan transaksi permohonan semua melalui hujung jari anda sahaja.

Pinjaman ini terbuka kepada semua Rakyat warganegara Malaysia yang bekerja yang mempunyai gaji sekurang RM 1,500 sebulan, dan terbuka kepada pekerja dalam sektor kerajaan, Swasta dan juga yang bekerja sendiri(dengan memberikan bukti pendapatan yang lengkap kepada pihak RHB Easy.)

Berkenaan Pinjaman RHB Easy

  • Kelulusan dan pembayaran yang cepat
  • Jumlah Pembiayaan Peribadi Fleksibel dari RM2,000 hingga RM150,000
  • Jumlah ansuran bulanan yang rendah dari RM 57.54 sebulan
  • Tempoh pembayaran balik pinjaman fleksibel sehingga 5 tahun (60 bulan)
  • Pinjaman TIDAK perlu penjamin
Kemudahan Pinjaman

  • Dapatkan Kad Debit Visa dengan pinjaman yang diluluskan
  • Pembayaran balik bulanan yang mudah melalui arahan tetap
Terdapat 2 cara untuk membuat permohonan.


1) Permohonan Melalui Cawangan RHB Easy yang terhampir dengan anda. 
Cawangan RHB Easy yang dibuka setiap Hari dan bertempat di kawasan yang mudah dan senang untuk anda cari. dan masa bekerja bermula daripada 9.00 pagi sehingga 9.00 pm. ini amat memulakan anda bagi mengatur masa anda untuk Berurusan.

2). Permohonan melalui Online, melalui Website rasmi RHB bank anda boleh membuat permohonan dengan segera. dapat eperlu datang ke cawangan RHB Easy untuk berurusan, namun, apabila permohonan anda telah diluluskan, anda perlu datang ke cawangan RHB Easy untuk mengambil pinjaman anda. untuk permohonan online anda boleh melalui link ini. >> https://apply.rhbeasy.ringgitplus.com

Lihat Juga;
Dokumen yang perlu untuk permohonan.


Bagi permohonan online sila Klik Link dibawah

untuk mendapatkan jadual pembayaran sila click disini